
10.04.2024
Scrabble wprowadza wersję drużynową gry. Pierwsza w 75-letniej historii marki tak istotna zmiana
10.04.2024
Scrabble wprowadza wersję drużynową gry. Pierwsza w 75-letniej historii marki tak istotna zmiana
12.10.2020
#zamiast, czyli niestandardowy launch nowych batonów marki CHIAS łączący teaser z kampanią edukacyjną
06.07.2020
BeSymbio – jak wprowadzić markę kosmetyków naturalnych w czasie pandemii?
05.01.2018
Say hi to hybrid – launch nowej marki lakierów hybrydowych
21.11.2017
They.pl z kompleksową obsługą online nowej marki SINSKIN
27.10.2015
Agencja IMAGINE przygotowała dla Mitsubishi launch nowego Outlandera w digitalu
16.06.2014
VAN PUR uruchamia program społeczny startuje z kampanią marki Razowy Kwas Chlebowy
14.05.2014
Oryginalny launch produktu – „Mała słodka” suknia Carlo Rossi na Fashion Week Poland
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu