03.07.2024
„Badanie spotów reklamowych”: Wzrósł odsetek osób 50+ w reklamach telewizyjnych [RAPORT]
03.07.2024
„Badanie spotów reklamowych”: Wzrósł odsetek osób 50+ w reklamach telewizyjnych [RAPORT]
28.06.2024
„Wrocław Miasto Przygody” triumfuje na US International Awards Los Angeles 2024
26.06.2024
„Czy to przynajmniej miasto?” Spot antyreklamowy promuje Oslo
10.05.2024
Kontrowersyjny spot „Crush!” od Apple. Marka wydała oświadczenie z przeprosinami
13.02.2024
Agencja JAMEL o filmowych planach na 2024 rok
27.12.2023
Nowy Rok, nowe możliwości – premiera debiutanckiego spotu Tindera w Wielkiej Brytanii
21.11.2023
„Przetargowe Bingo”, czyli pierwsza szeroko zasięgowa kampania promująca uczciwe praktyki branżowe
16.11.2023
Dziecięca radość w świątecznej reklamie Amazona
13.11.2023
John Lewis prezentuje reklamę świąteczną pokazującą przyjaźń małego chłopca z… drapieżną rośliną
25.10.2023
Catering Pomelo z nową kampanią o dietetycznych wpadkach
wczoraj
„Prawo pracy? Easy mode!”: Ministerstwo Pracy stawia na młodych ambasadorów zmian na rynku pracy
wczoraj
Plus partnerem technologicznym trasy #MATA2040 TOUR
wczoraj
Filip Połoska i Łukasz Zboralski zakładają fundację Projekt: Spokojna Droga
2 dni temu
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
3 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025