![Gabriela Lupa, Marcin P. Stopa: Nasza fascynacja mózgiem zaczęła się od frustracji i niewiedzy [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/07/marcin-stopa-gabriela-lupa-142x0-c-default.jpg)
dzisiaj
Gabriela Lupa, Marcin P. Stopa: Nasza fascynacja mózgiem zaczęła się od frustracji i niewiedzy [WYWIAD]
dzisiaj
Gabriela Lupa, Marcin P. Stopa: Nasza fascynacja mózgiem zaczęła się od frustracji i niewiedzy [WYWIAD]
26.06.2025
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]
26.06.2025
Upoluj książkę Marcina P. Stopy i Gabrieli Lupy „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]
08.05.2025
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]
23.04.2025
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
21.03.2025
The Dehydrating Book: książka, która potrzebuje wody, aby można było ją przeczytać
09.09.2024
„Lá Fora É Mais Legal”: Fruittella zachęca dzieci do wyjścia na dwór i tworzy książkę, którą można czytać tylko w słońcu
03.09.2024
„Ciemna strona influencer marketingu”: e-book, który pokazuje słodko-gorzką prawdę o życiu w mediach społecznościowych
26.02.2024
Odkryj tajemnice neurocopywritingu. Książka Joanny i Jarosława Burdek już w sprzedaży [PATRONAT]
12.12.2023
Sztuczna inteligencja w służbie czytelniczej społeczności i… wskaźników biznesowych
dzisiaj
Karta MultiSport stała się częścią wystawy „Sztuka starzenia”
dzisiaj
Marek Marcinkiewicz dyrektorem marketingu w LIPTON Teas and Infusions
wczoraj
AI Chamber „Jak MŚP z Europy Środkowo-Wschodniej odnajdują się w świecie AI?” [RAPORT]
wczoraj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
2 dni temu
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka