
24.09.2020
W Szwecji pojawił się nietypowy mural, który ożywa i zwraca uwagę na ważny problem
24.09.2020
W Szwecji pojawił się nietypowy mural, który ożywa i zwraca uwagę na ważny problem
05.08.2020
Burberry i Tencent stworzyły interaktywny sklep koncepcyjny w Chinach
03.09.2019
Nike wprowadza buty Adapt Huarache, które będą reagowały na komendy głosowe
01.07.2019
Polski producent promuje swoją nową płytę muralem wykorzystującym AR
06.06.2019
Reanult stworzył billboard, który obniża cenę samochodu elektrycznego, gdy rośnie zanieczyszczenie powietrza
11.04.2019
Użytkownicy YouTube’a będą decydować o losach bohaterów filmów w portalu
11.07.2017
Miejsce DOOH na polskim rynku reklamowym
25.01.2016
4 najlepsze sposoby na stworzenie interaktywnych treści internetowych
10.04.2013
Po nitce do interakcji – włókienniczy wehikuł czasu w Łodzi
06.02.2013
Arduino otwiera nowy wymiar dla marketingu
dzisiaj
OnlyBio i UAUproject – artystyczna współpraca przy projektowaniu grzebienia do włosów pod prysznic
wczoraj
Answear.com wprowadza kolekcję Renewed z cyfrowymi paszportami produktu dla odzieży upcyklingowej
wczoraj
PR z przeszkodami, czyli współpraca Runmageddon i Good One PR
2 dni temu
„Smartflacja”, czyli sprytne sposoby Polaków na tańsze zakupy według badania Mastercard [RAPORT]
2 dni temu
MKiDN w ramach kampanii „Odwiedź kulturę na wakacjach” udostępnia wyszukiwarkę wydarzeń kulturalnych w Polsce