
26.03.2025
PUMA z kolekcją ubrań i akcesoriów inspirowanych Harrym Potterem
26.03.2025
PUMA z kolekcją ubrań i akcesoriów inspirowanych Harrym Potterem
29.10.2024
Kolekcja M&M’s x Kate Spade New York. Czy współprace dużych brandów to gwarancja sukcesu? [KOMENTARZ]
23.10.2024
„I LOVE HOT NUDLE”: Nudle Knorr stały się inspiracją do stworzenia streetwearowego dropu
21.06.2024
Fan Collection od Biedronki. Sieć sklepów rusza z własną kolekcją odzieży oraz dodatków
18.04.2024
Sztuka kamuflażu w kampanii nowego modelu obuwia od marek PUMA i FENTY
15.12.2023
Stroje Kadr Narodowych sportów zimowych dostępne w sprzedaży. 4F prezentuje oficjalne repliki kolekcji zaprojektowanej dla polskich sportowców
14.12.2023
Wieczorowa kapsuła The Celebration
14.12.2023
Kolejna kolekcja odzieżowa inspirowana polskim pisarzem. Inspiracją dla marki BYTOM stał się Stanisław Lem
15.09.2023
O relacjach i szacunku. TATUUM z nową kampanią opartą o filozofię bycia TUUGETHER
08.09.2023
Wraca FENTY X PUMA: Rihanna prezentuje Avanti noszone przez legendy, przywrócone przez Rihanne
wczoraj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
wczoraj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
4 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
5 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
5 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]