
01.10.2024
UOKiK: ponad 405 mln zł kary dla KIA Polska oraz 1,5 mln zł kary dla menadżerów w związku ze zmową przy sprzedaży samochodów
01.10.2024
UOKiK: ponad 405 mln zł kary dla KIA Polska oraz 1,5 mln zł kary dla menadżerów w związku ze zmową przy sprzedaży samochodów
24.10.2023
Na Fali Inspiracji – WebTalk z najnowszą odsłoną Inspired by Kia
16.02.2023
Kia i Hyundai pilnie aktualizują systemy bezpieczeństwa z powodu „Kia Challenge” na TikToku
19.10.2022
Wysoka efektywność i targetowanie cookieless od Teads w kampanii marki KIA
11.10.2022
DJ Noz w kampanii „Inspired by Kia”
28.07.2022
KęKę kontra KIA. Raper opisuje problemy z samochodem i nagrywa piosenkę
26.05.2022
Kia promuje elektrycznego crossovera EV6
18.11.2021
Kia promuje nowość – elektrycznego crossovera EV6
20.11.2020
Wystartowała kampania „Kia Eko Drivers”
06.10.2020
„Stop wondering. Start driving” – startuje kampania promująca gamę modeli hybrydowych i elektrycznych KIA
wczoraj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
wczoraj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
4 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
5 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
5 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]