
31.10.2024
BCC powołuje Komisję ds. Przemysłu Spotkań i Wydarzeń
31.10.2024
BCC powołuje Komisję ds. Przemysłu Spotkań i Wydarzeń
10.07.2024
Jak koncerty Dawida Podsiadły zmieniają świat eventów [OPINIE]
19.02.2024
Jak zmienił się świat event marketingu i food designu?
08.02.2024
Lubella otworzyła swoją restaurację w Warszawie… na jeden dzień
07.02.2024
Bohema 2.8 debiutuje w sercu warszawskiej Pragi
08.12.2023
Heinz Power-Up, czyli ketchupowy świat retro
17.11.2023
Wolt i Gameset organizują pojedynek gamingowych społeczności
16.11.2023
Święto kreatywności w Warszawie. Konferencja Imagination Day Cannes Lions 2023
30.10.2023
Piękno od backstage’u. Dobre praktyki w realizacji eventów beauty
19.10.2023
endorfina events dołącza do organizacji 27Names – społeczności zrzeszającej najlepsze niezależne agencje eventowe w Europie
wczoraj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
wczoraj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
4 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
5 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
5 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu