
24.01.2025
„Don’t look down”: powstał 9-godzinny film zwracający uwagę na uzależnienie dzieci od social mediów
24.01.2025
„Don’t look down”: powstał 9-godzinny film zwracający uwagę na uzależnienie dzieci od social mediów
23.01.2025
„The Snowball”: animacja, która zwraca uwagę na rosnący problem nadużywania alkoholu zimą
29.10.2024
„Nie daj się wymazać”: Martyna Wojciechowska i inni w kampanii Wojewody Mazowieckiego przeciwko uzależnieniu młodzieży
06.08.2024
Ponad 100 zawiadomień o podejrzeniu popełnienia przestępstwa nielegalnej reklamy i promocji napojów alkoholowych [WYWIAD]
21.04.2023
Mata uczcił „dzień konopi” nagraniem z terapeutką uzależnień
10.11.2020
Godzina bez smartfona? Podejmij wyzwanie i… odłóż telefon. Rusza akcja społeczna „GIGAodpowiedzialność”
30.10.2014
Rusza kampania poświęcona uzależnieniu od internetu
dzisiaj
Jan Piotrowski nowym Head of Programmatic w PromoTraffic
wczoraj
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
wczoraj
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
wczoraj
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
wczoraj
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]