18.04.2024
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
18.04.2024
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
09.04.2024
Forum IAB 2024 pod hasłem „25lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”. Sprawdź agendę wydarzenia i poznaj tematy wystąpień [PATRONAT]
28.03.2024
#NMInsights: AI, CSR, storytelling czy nieszablonowe działania. IAB Polska radzi, na co warto postawić w 2024 roku w kampaniach digitalowych [CASEBOOK]
21.03.2024
Blisko 9 na 10 użytkowników adblocków na różne sposoby dopuszcza komunikację marketingową [RAPORT]
07.03.2024
IAB HowTo: Jakość nad iluzją, czyli jak budować autentyczne relacje z odbiorcami w digitalu [PATRONAT]
06.03.2024
IAB Polska i IAA Polska łączą siły na rzecz jednolitych regulacji w influencer marketingu
29.02.2024
Marketing w wyszukiwarkach dla NGO od ekspertów Grupy Roboczej SEM IAB Polska [EBOOK]
25.01.2024
IAB Polska/PwC AdEx: Reklama online nadal z dwucyfrowym wzrostem [BADANIE]
20.12.2023
Mapa Branży Interaktywnej IAB Polska 2023/2024 jest już dostępna!
25.10.2023
Sylwia Kaska nową szefową Grupy Roboczej Mobile w IAB Polska
wczoraj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
wczoraj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
2 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
3 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero