23.11.2023
Fundacja LPP i Cropp z wyjątkowym projektem na stulecie Disneya
23.11.2023
Fundacja LPP i Cropp z wyjątkowym projektem na stulecie Disneya
10.10.2023
Reserved, Fundacja ITAKA i Fundacja LPP razem dla Telefonu Zaufania Młodych
07.07.2023
Wspólna kolekcja Zakładów Ceramicznych Bolesławiec i Reserved
12.06.2023
Cropp wykorzystał w promocji godzinę śmierci papieża. Reklamę szybko wycofano
25.04.2023
Reserved oraz Le Petit Trou stworzyły kapsułową kolekcję bielizny
02.09.2022
#OdKulis: Kampania Back to School House
25.05.2022
RE zamiast Reserved – w Rosji nowe sklepy zastępują dawne salony LPP
20.05.2022
Właściciel marki Reserved kończy swoją działalność w Rosji
18.01.2022
W ub. r. największym wyzwaniem pozostały trudności w sferze transportu. LPP podsumowuje 2021 rok
07.07.2021
Sinsay w gronie klientów albo albo
dzisiaj
Rafał Zawierucha w roli prowadzącego wiadomości w kampanii Stopklatki
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]