08.09.2025
„Become Unfollowed”: Cropp zachęca do celebrowania autentyczności
08.09.2025
„Become Unfollowed”: Cropp zachęca do celebrowania autentyczności
23.11.2023
Fundacja LPP i Cropp z wyjątkowym projektem na stulecie Disneya
10.10.2023
Reserved, Fundacja ITAKA i Fundacja LPP razem dla Telefonu Zaufania Młodych
07.07.2023
Wspólna kolekcja Zakładów Ceramicznych Bolesławiec i Reserved
12.06.2023
Cropp wykorzystał w promocji godzinę śmierci papieża. Reklamę szybko wycofano
25.04.2023
Reserved oraz Le Petit Trou stworzyły kapsułową kolekcję bielizny
02.09.2022
#OdKulis: Kampania Back to School House
25.05.2022
RE zamiast Reserved – w Rosji nowe sklepy zastępują dawne salony LPP
20.05.2022
Właściciel marki Reserved kończy swoją działalność w Rosji
18.01.2022
W ub. r. największym wyzwaniem pozostały trudności w sferze transportu. LPP podsumowuje 2021 rok
2 dni temu
„Prawo pracy? Easy mode!”: Ministerstwo Pracy stawia na młodych ambasadorów zmian na rynku pracy
2 dni temu
Plus partnerem technologicznym trasy #MATA2040 TOUR
2 dni temu
Filip Połoska i Łukasz Zboralski zakładają fundację Projekt: Spokojna Droga
3 dni temu
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
4 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025