![„Tak ma wyjść”, czyli badania pod tezę: kiedy wyniki mają potwierdzić, a nie sprawdzić – o etyce w badaniach marketingowych [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2000/04/Projekt-bez-nazwy-2025-04-30T101634.990_Easy-Resize.com_-142x0-c-default.jpg)
wczoraj
„Tak ma wyjść”, czyli badania pod tezę: kiedy wyniki mają potwierdzić, a nie sprawdzić – o etyce w badaniach marketingowych [OPINIE]
wczoraj
„Tak ma wyjść”, czyli badania pod tezę: kiedy wyniki mają potwierdzić, a nie sprawdzić – o etyce w badaniach marketingowych [OPINIE]
25.03.2025
Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach [FELIETON]
24.11.2023
Meta rozwiązuje zespół Responsive AI i kieruje zasoby na rozwój generatywnej sztucznej inteligencji
11.08.2023
Humor przekroczył granice. Do Komisji Etyki Reklamy trafiła skarga dotycząca reklamy Red Bull
18.07.2023
Volkswagen wzbudził kontrowersje w Brazylii, „wskrzeszając” zmarłą piosenkarkę
23.09.2022
Martyna Tarnawska (Socjomania): Jako klienci szukamy „human brands”, czyli marek o ludzkiej twarzy
12.04.2022
Mateusz Borek reklamuje wódkę. Dziennikarz ponownie mierzy się z falą krytyki
01.03.2021
Piotr Kwiecień, Lucyna Pruska (Rada Reklamy): Samoregulacja działa lepiej niż regulacja
05.10.2020
Prof. dr hab. Paweł Czarnecki: Dziennikarstwo to profesja podlegająca nieustającym zmianom, stojąca wciąż przed nowymi wyzwaniami i dylematami etycznymi
10.03.2020
Etyczny marketing – oksymoron czy misja?
wczoraj
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
wczoraj
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
wczoraj
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
wczoraj
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]
wczoraj
Marketing Master by SAR 2025: kontynuacja prestiżowego rankingu