09.12.2024
Dentsu „Global Ad Spend Forecasts”: globalne wydatki na reklamę wzrosną w 2025 r. o 5,9%, w Polsce o 6,7%
09.12.2024
Dentsu „Global Ad Spend Forecasts”: globalne wydatki na reklamę wzrosną w 2025 r. o 5,9%, w Polsce o 6,7%
20.06.2024
„dentsu & friends – bycie sobą nigdy nie będzie przereklamowane”: kampania z okazji Pride Month
04.04.2024
Powstała dentsu Proud – sieć pracownicza skupiona wokół osób identyfikujących się jako LGBTQ+
08.12.2023
Dentsu prognozuje wzrost globalnych wydatków na reklamę
21.11.2023
Dentsu Polska i Zarząd Zieleni m.st. Warszawy uruchamiają pierwszą hydrostację w Polsce
08.08.2023
Branża reklamowa – mniej zleceń od klientów, więcej długów
11.07.2023
Carlsberg Group wybrała iProspect (dentsu) na swoją nową globalną agencję mediową
30.05.2023
Dentsu Creative ponownie wygrywa przetarg marki Škoda
24.05.2023
Mania Kostrzewska obejmuje stanowisko diversity director w dentsu CEE
08.05.2023
Red8 (dentsu Polska) wygrywa przetarg Netii
2 dni temu
„Prawo pracy? Easy mode!”: Ministerstwo Pracy stawia na młodych ambasadorów zmian na rynku pracy
2 dni temu
Plus partnerem technologicznym trasy #MATA2040 TOUR
2 dni temu
Filip Połoska i Łukasz Zboralski zakładają fundację Projekt: Spokojna Droga
3 dni temu
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
4 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025