
08.10.2024
„As Seen on Netflix”: z okazji Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego Netflix i Mind Charity otworzą charytatywne pop-up store’y
08.10.2024
„As Seen on Netflix”: z okazji Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego Netflix i Mind Charity otworzą charytatywne pop-up store’y
09.11.2023
SHEIN inwestuje w rozwój w Polsce. Najpierw magazyn, a teraz sklep tymczasowy?
21.07.2023
Świetlica, but make it cool – Converse stworzył letnią strefę chillu nad Wisłą
18.05.2023
Shein otworzy 30 tymczasowych sklepów stacjonarnych w Europie
17.04.2023
Netflix otworzył butik z zabawkami erotycznymi w ramach promocji nowego serialu
09.02.2023
Samsung otworzył w Warszawie Galaxy Playground pełne audiowizualnych atrakcji
07.12.2022
Slow Space by PUMA w trosce o zdrowie psychiczne i fizyczne [case study]
07.11.2022
PUMA we współpracy ze Slow Living Poland otworzyła pop-up w centrum Warszawy
13.07.2022
Lime otworzył salon fryzjerski, aby zachęcić do jeżdżenia w kasku
09.06.2022
Netflix otworzył sklep pop-up z gadżetami i rozrywką dla fanów „Stranger Things”
dzisiaj
IAB Polska: w suplemencie do „Dobrych Praktyk Viewability” poznasz wskaźnik 3D Viewability
wczoraj
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka
wczoraj
SARE „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia”: co trzeci Polak kupuje z e-maila [PATRONAT]
4 dni temu
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]
4 dni temu
Rusza dom mediowy ATLAS Media