
08.05.2014
Herbaciarnia „Pij herbatę” w social media – case study
08.05.2014
Herbaciarnia „Pij herbatę” w social media – case study
07.05.2014
Uczestnicy Check-in Poznań z odznaką Super Swarm Badge
02.05.2014
Check-in Poznań, czyli mobilna część weekendu za pół ceny
02.05.2014
Swarm: nowa era w działalności Foursquare’a – podział na dwie aplikacje
24.03.2014
Daj się namierzyć, czyli geolokalizacja w marketingu mobilnym
29.11.2013
Zamelduj się na Długich Ogrodach, tweetnij, że jesteś na Narracjach i podziel się zdjęciami w Instagramie
27.06.2013
Poznaj Warszawę z czasów PRL w serwisie Foursquare
23.04.2013
Check-in Poznań – gra miejska na Foursquare w ramach „Poznań za pół ceny”
08.04.2013
Zapowiedź raportu – Kto powinien obsługiwać marki w social media?
26.03.2013
Drzemiąca potęga, czyli Foursquare w Polsce 3/3
wczoraj
OnlyBio i UAUproject – artystyczna współpraca przy projektowaniu grzebienia do włosów pod prysznic
2 dni temu
Answear.com wprowadza kolekcję Renewed z cyfrowymi paszportami produktu dla odzieży upcyklingowej
2 dni temu
PR z przeszkodami, czyli współpraca Runmageddon i Good One PR
3 dni temu
„Smartflacja”, czyli sprytne sposoby Polaków na tańsze zakupy według badania Mastercard [RAPORT]
3 dni temu
MKiDN w ramach kampanii „Odwiedź kulturę na wakacjach” udostępnia wyszukiwarkę wydarzeń kulturalnych w Polsce