![Jak nie pogubić się w świecie emoji i nie wylądować na czerwonym dywaniku cringe’u [PRZEGLĄD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/08/emotki-genz-142x0-c-default.jpg)
19.08.2024
Jak nie pogubić się w świecie emoji i nie wylądować na czerwonym dywaniku cringe’u [PRZEGLĄD]
19.08.2024
Jak nie pogubić się w świecie emoji i nie wylądować na czerwonym dywaniku cringe’u [PRZEGLĄD]
06.09.2023
Smolasty i Tarczyński startują z dużą kampanią
24.08.2023
Lajkonik i altavia.kamikaze z kampanią „Legendarna podróż do dzieciństwa”
17.01.2023
Komunikacja generacyjna. Sprawdź, czy robisz to dobrze
19.09.2022
Pokolenie Z – ewolucja czy rewolucja w marketingu? (podcast)
15.07.2021
Podcast: Millenialsi – leniwi czy odważni w działaniu? Co wyróżnia pokolenie Y
08.06.2021
Decyzje zakupowe millenialsów i pokolenia Z są w dużej mierze zależne od certyfikatów i etykiet
08.09.2020
Jak dotrzeć i komunikować się z millenialsami?
18.06.2020
Pokolenie telewizji a pokolenie YouTube’a, czyli co wybiera generacja Z
12.02.2020
Jak projektować media miks dla młodszej grupy docelowej i dlaczego kampania na Instagramie nie wystarczy?
dzisiaj
Karta MultiSport stała się częścią wystawy „Sztuka starzenia”
dzisiaj
Marek Marcinkiewicz dyrektorem marketingu w LIPTON Teas and Infusions
wczoraj
AI Chamber „Jak MŚP z Europy Środkowo-Wschodniej odnajdują się w świecie AI?” [RAPORT]
wczoraj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
2 dni temu
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka