![#NMInsights: Rynek sponsoringu sportowego w Polsce 2025 [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/rynek-sponsoringu-sportowego-2025-raport-142x0-c-default.jpg)
20.06.2025
#NMInsights: Rynek sponsoringu sportowego w Polsce 2025 [RAPORT]
20.06.2025
#NMInsights: Rynek sponsoringu sportowego w Polsce 2025 [RAPORT]
29.04.2025
Publikacja KPRM „Dobre praktyki w zakresie prowadzenia sponsoringu sportu przez Spółki z udziałem Skarbu Państwa (SSP)” [OPINIE]
22.04.2025
„Dobre praktyki w zakresie prowadzenia sponsoringu sportu przez Spółki z udziałem Skarbu Państwa”: nowe zasady sponsoringu sportu
18.04.2025
Stadion Śląski zyskuje sponsora tytularnego
14.03.2025
Polska Siatkówka od kulis z Plusem
10.09.2024
PKP Intercity wypowiada umowę sponsorską Polskiemu Komitetowi Olimpijskiemu
02.07.2024
Marek Szkolnikowski dyrektorem sponsoringu sportowego w InPost
21.03.2024
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): W Decathlonie ważny jest klient tu i teraz
19.03.2024
TERMOton oficjalnym sponsorem Magdaleny Fręch
07.03.2024
Bricomarché głównym sponsorem programu „Nasz Nowy Dom”
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu