 
                    04.09.2025
Škoda ustawiła „Tablice Bezpieczeństwa”, by zapobiec wypadkom z udziałem rowerzystów
 
                    04.09.2025
Škoda ustawiła „Tablice Bezpieczeństwa”, by zapobiec wypadkom z udziałem rowerzystów
 
                    23.11.2023
Rowerowa Planeta Škody w Robloxie. Kolejna marka edukuje przez zabawę
 
                    07.09.2023
Škoda wsparła kolejną edycję akcji Szerpowie Nadziei
 
                    18.08.2023
Škoda i TOPR zachęcają do wspólnego odkrywania Tatr w jubileuszowej kampanii
 
                    20.07.2023
Škoda partnerem Tour de France Femmes. Trwa kampania „Kasiu Niewiadoma! Jedź po swoje!”
 
                    30.05.2023
Dentsu Creative ponownie wygrywa przetarg marki Škoda
 
                    03.04.2023
Rusza kampania Škody z wykorzystaniem nowej identyfikacji wizualnej marki
 
                    06.03.2023
Škoda prezentuje pierwszy w Polsce spot reklamowy w technologii Dolby Atmos
 
                    09.02.2023
Julia Pawlak objęła stanowisko młodszego specjalisty ds. komunikacji w PR ŠKODA Polska
 
                    18.01.2023
ŠKODA celebruje 20-letnią współpracę z TOPR
dzisiaj
„Prawo pracy? Easy mode!”: Ministerstwo Pracy stawia na młodych ambasadorów zmian na rynku pracy
dzisiaj
Plus partnerem technologicznym trasy #MATA2040 TOUR
dzisiaj
Filip Połoska i Łukasz Zboralski zakładają fundację Projekt: Spokojna Droga
wczoraj
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
2 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025