12.12.2023
IPG Mediabrands prognozuje wzrost rynku reklamy w regionie CEE o 11%
12.12.2023
IPG Mediabrands prognozuje wzrost rynku reklamy w regionie CEE o 11%
20.07.2023
UM zachęca do oddawania krwi i szpiku w ramach Impact Day
11.07.2023
Awanse i nowe zespoły w strukturze Reprise
20.06.2023
IPG Mediabrands prognozuje wzrost rynku reklamy w regionie CEE o 6%
06.04.2021
IPG Mediabrands i TikTok stworzą ekskluzywny program, który połączy marki z twórcami
23.02.2021
Rafał Wyszyński szefem Kinesso&Matterkind CEE
16.06.2020
Adrianna Stępniewska dołączyła do regionalnego zespołu IPG Mediabrands
24.04.2020
Monika Bronowska na czele IPG Mediabrands w Polsce i regionie CEE
12.02.2020
Rafał Wyszyński objął nowo utworzone stanowisko chief data and technology officera w IPG Mediabrands
02.08.2019
Mateusz Koronkiewicz objął stanowisko business acceleration lead w IPG Mediabrands
wczoraj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
2 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero
2 dni temu
Podsumowanie 2023 roku w kategorii książek na Allegro i Allegro Lokalnie
2 dni temu
Rynek reklamy w Polsce – marzec 2024 [BADANIE]
2 dni temu
Telewizor najpopularniejszym ekranem do streamingu, Netflix najczęściej wybieraną apką, Samsung liderem Smart TV [badanie Wavemaker VideoTrack]