
31.07.2024
Kampania „BohaterON-włącz historię”: audiobooki z bajkami z czasów dzieciństwa Powstańców Warszawskich
31.07.2024
Kampania „BohaterON-włącz historię”: audiobooki z bajkami z czasów dzieciństwa Powstańców Warszawskich
21.12.2023
Firma Ball Watch prezentuje: Wyjątkowy model zegarka w okrągłą rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego
31.07.2023
ORLEN Grupa Akrobacyjna Żelazny odda cześć Powstańcom
21.07.2023
Agencja Pomysły stworzyła hasło i plakaty 79. rocznicy Powstania Warszawskiego
29.07.2022
Odliczanie do Godziny „W” – specjalna akcja AMS na Digital Citylightach w 9 miastach Polski
05.08.2020
100 fotografii z Powstania Warszawskiego na cyfrowych ekranach Jet Line w Warszawie
03.08.2020
Powstańcza Kotwica nad Warszawą w ramach akcji PKN ORLEN
05.12.2019
Filip Chajzer ponownie apeluje do sieci handlowych o wsparcie Powstańców
01.08.2019
#BohaterON – ruszyła 4. edycja kampanii upamiętniającej uczestników Powstania Warszawskiego
30.07.2019
PKN Orlen pamięta o uczestnikach Powstania Warszawskiego
2 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
3 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
3 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
3 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
3 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]