
13.06.2024
Sponsor reprezentacji zebrał ponad 50 tysięcy pluszaków w akcji „Dorzuć misie” dla Fundacji DKMS
13.06.2024
Sponsor reprezentacji zebrał ponad 50 tysięcy pluszaków w akcji „Dorzuć misie” dla Fundacji DKMS
13.06.2024
Program Mars Polska i Fundacji Dr Clown z okazji ogólnopolskiego dnia dogoterapii
13.06.2024
MNK nagrodzone za branding w konkursie Print Award 2024
04.06.2024
Pluxee i Lidl Polska rozpoczęły współpracę
04.06.2024
AI – game changer digitalowego świata. Konferencja IAB HowTo i warsztaty poświęcone AI [PATRONAT]
04.06.2024
„Tęczniej z dumy”: kampania Kuboty z okazji pride month
03.06.2024
Wojciech Bogusz wiceprezesem ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej
31.05.2024
„Audioteka spełnieniem dziecięcego marzenia”: kampania wizerunkowa Audioteki
08.05.2024
Trudne czasy dla copywriterów. Czy sztuczna inteligencja zbiera żniwo?
08.05.2024
Jakub Kowalik i Kraska awansują na stanowisko creative leads w Cut The Mustard
dzisiaj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
dzisiaj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
3 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
4 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
4 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]