16.04.2024
Aquafresh przekonuje: atrakcyjne zęby to po prostu zdrowe zęby
16.04.2024
Aquafresh przekonuje: atrakcyjne zęby to po prostu zdrowe zęby
13.03.2024
Dove w kampanii #TheFaceof10 chroni dziewczynki przed treściami promującymi kosmetyki antystarzeniowe
06.03.2024
LEGO w eksperymencie „More Than Perfect” sprawdza, jak język wpływa na pewność siebie dziewczynek
22.02.2024
Gra, która burzy mury. Pepco z partnerami społecznymi podsumowuje kampanię „Dom zaczyna się od serca”
05.02.2024
Fundacja Świętego Mikołaja otwiera program pomocy psychologicznej dla dzieci
03.01.2024
Moneta z twarzą małego chłopca sposobem na nagłośnienie problemu zaginionych dzieci
21.12.2023
Zwierzę to nie prezent na święta – przypomina stowarzyszenie „Nadzieja na dom” w najnowszej kampanii
26.10.2023
Długo wyczekiwana polska premiera pierwszego w historii serialu animowanego BABY born®
05.10.2023
Historia niezwykłego BOBO FRUTA – jak zmieniał się przez lata
20.09.2023
Olga Milkiewicz (kidaroo): Działania proekologiczne powinny być integralną częścią biznesu, nie tylko chwilową modą
wczoraj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
wczoraj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
2 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
3 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero