![Kto, tak naprawdę, odpowiada za nieetyczne działania influencerów [KOMENTARZ]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/10/budda-influencer-marek-myslicki-komentarz-142x0-c-default.jpg)
16.10.2024
Kto, tak naprawdę, odpowiada za nieetyczne działania influencerów [KOMENTARZ]
16.10.2024
Kto, tak naprawdę, odpowiada za nieetyczne działania influencerów [KOMENTARZ]
16.10.2024
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
15.10.2024
CBŚP: Zatrzymanie 11 osób za nielegalną produkcję i sprzedaż leków online
15.10.2024
„Are you f_king?”: melt museum konfrontuje społeczeństwo z deepfake, czyli manipulacją technologią fałszu
15.10.2024
Anna Papka objęła rolę Dyrektorki ds. Relacji Korporacyjnych i Wpływu McDonald’s Polska
15.10.2024
„Stereotypy nie pracują”: bank BNP Paribas, @ochlopcze i inni influencerzy obalają stereotypy na temat GenZ
15.10.2024
InPost wzrasta w Wielkiej Brytanii. Przejmuje Menzies Express i Newstrade za 60,4 mln GBP
15.10.2024
„Zakładamy się…” : Durex i SEXEDPL zakładają się, że bliskość i bezpieczeństwo są najważniejsze
15.10.2024
„Idzie Klara do szpitala”: Fundacja Dr Clown prezentuje materiały, które oswoją najmłodszych z pobytem w szpitalu
15.10.2024
„Dobrze zaczęte to w połowie zrobione”, czyli jak robić reklamy wideo do digitalu [PORADNIK]