
14.11.2023
Nowe badanie Pepsi wykazało, że wielkość marki wpływa na wyniki
14.11.2023
Nowe badanie Pepsi wykazało, że wielkość marki wpływa na wyniki
14.11.2023
Cykl spotkań Food Working. Czas na: „Nowe technologie i sztuczna inteligencja w branży spożywczej i HoReCa”
14.11.2023
Świat potrzebuje więcej Mikołajów: Coca-Cola Polska wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem zachęcają do wsparcia potrzebujących
14.11.2023
Leo Burnett rozwija dział contentu oraz advocacy marketingu
14.11.2023
Coca-Cola przejmuje The Sphere. Marka zorganizowała show promocyjne
14.11.2023
Big Picture wzmacnia dział Lifestyle – dwa awanse w zespole
14.11.2023
Elon Musk podniósł ceny pakietów X. „To są za duże stawki”
14.11.2023
Galeria Sztuki Spadiory, czyli dzieła sztuki na apaszkach. Kampanię opracowano przy wykorzystaniu AI
14.11.2023
„Święta bez bliskich nie cieszą” – startuje świąteczna kampania SOS Wiosek Dziecięcych w Polsce
14.11.2023
Ruszyła podcastowa współpraca serwisu the:protocol z firmą Nokia