
22.03.2023
Piotr Wieremiejczuk został nowym senior buying intelligence w Group One Media
22.03.2023
Piotr Wieremiejczuk został nowym senior buying intelligence w Group One Media
22.03.2023
Pobudzenie bez kofeiny? Premiera Tiger Placebo Classic w sieci sklepów Żabka
22.03.2023
MGID rewolucjonizuje sposób kreowania i tworzenia reklam dzięki integracji generatywnej AI
22.03.2023
LEGO zaprezentowało figurkę Wisławy Szymborskiej
21.03.2023
Ruszyła kampania społeczna #Neuroróżnorodni, której celem jest zwiększenie świadomości na temat spektrum autyzmu
21.03.2023
Informatyka – kierunek zapewniający dobrą pracę teraz i w przyszłości
21.03.2023
Filip Gapiński dołączył do zespołu agencji gamingowej Fantasyexpo na stanowisko lead creative strategist
21.03.2023
Ruszyła kampania „Polskie Mięso Karmi Zmysły”
21.03.2023
FoodWell przedłuża współpracę z agencją Starcom
21.03.2023
Promomanager debiutuje w Polsce