
10.05.2023
STS i Fortuna „grają legalnie” i rezygnują z brandingu i wspólnie walczą z szarą strefą!
10.05.2023
STS i Fortuna „grają legalnie” i rezygnują z brandingu i wspólnie walczą z szarą strefą!
10.05.2023
Przyjemniej razem: Ruszyła kampania Costa Coffee x Ptasie Mleczko®
10.05.2023
Marcin Płachno (Polska Organizacja Turystyczna): W tegorocznej kampanii stawiamy na „soul”, czyli ukazanie duszy naszego kraju, wyrażonej w gościnności czy tajemniczych, nieodkrytych miejscach
10.05.2023
HalfPrice z pierwszą w Polsce kampanią współtworzoną przez sztuczną inteligencję
10.05.2023
Friz i Ekipa ponownie chcą podbić rynek FMCG. Powstała nowa spółka ESSA
10.05.2023
Żabka promuje hot dogi za 1 zł przy zakupie papierosów? Ministerstwo Zdrowia reaguje, a sieć wycofuje się z komunikacji oferty
10.05.2023
Delikatność sposobem na miejskie niedogodności, czyli nowa odsłona kampanii Milka
10.05.2023
Promocja kosmetyku czy energetyki wodorowej? Ta reklama udowadnia, że spot o ekologicznej energii może być stylowy
10.05.2023
Stoen Operator wykorzystuje AI i uczenie maszynowe do archiwizacji umów obligacyjnych i aktów notarialnych
10.05.2023
Projekt nowelizacji prawa autorskiego. Co się zmieni?