22.02.2023
KLM skorzystał z ChatGPT jako pierwsza linia lotnicza
22.02.2023
KLM skorzystał z ChatGPT jako pierwsza linia lotnicza
22.02.2023
Modelka Georgina Rodriguez globalną ambasadorką NEONAIL
22.02.2023
Heineken nie wycofał się z Rosji i nadal wprowadza tam swoje produkty
22.02.2023
5 błędów popełnianych przez marki w wielokanałowej komunikacji marketingowej
22.02.2023
Powiat łowicki prezentuje nową identyfikację wizualną
22.02.2023
Powstanie gra na podstawie powieści Olgi Tokarczuk. Noblistka inwestuje w polskie studio gier
22.02.2023
IAB Polska/PwC AdEx: Wzrost reklamy online o 9% po trzech kwartałach 2022 r. [badanie]
22.02.2023
Uber uruchamia program Women Drivers dla kobiet, które chcą zostać kierowczyniami
22.02.2023
Konto bankowe można założyć w Żabce. Rusza współpraca z BNP Paribas
22.02.2023
Castorama z nowym hasłem „Razem Najlepiej” inspiruje do wspólnych działań