Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

TikTok walczy z dezinformacją. Pojawiły się nowe zasady dotyczące oznaczania treści generowanych przez AI

TikTok walczy z dezinformacją. Pojawiły się nowe zasady dotyczące oznaczania treści generowanych przez AI
TikTok nie chce pozostać w tyle i jako kolejna z aplikacji decyduje się na wprowadzenie zasad związanych z oznaczaniem treści stworzonych przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Niestosowanie się do nowych zasad może skutkować usunięciem materiałów z profilu.
O autorze
1 min czytania 2023-08-11

Ilość treści generowanych przy użyciu sztucznej inteligencji stale wzrasta i nie zapowiada się, by było inaczej. Wiele przedsiębiorstw inwestuje we własne narzędzia AI, by mieć pewność, co do tworzonych przez nich informacji. 

Jedną z aplikacji, w których podjęto próbę zaprzestania rozpowszechniania dezinformacji, czy inaczej deep fake’ów był Twitter. W aplikacji rozpoczęto testowanie funkcji „Notatek społecznościowych”, czyli narzędzia, w którym użytkownicy mogli dodawać kontekst do wpisów zawierających grafiki. Dzięki temu, inni mogli poznać chociażby źródło pochodzenia obrazów, a jednocześnie mieć pewność, które z nich są prawdziwe.   

Czas na TikToka 

TikTok już w marcu br. poinformował o swoich planach walki z dezinformacją. Teraz chce, by treści wygenerowane przez sztuczną inteligencję były jednoznacznie oznaczone w aplikacji. Niestosowanie się do nowych zasad ma skutkować usunięciem materiałów

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. Twitter

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na screenach udostępnionych przez Matta Navarrę widzimy, że TikTok sam zachęca do oznaczania treści, które wyprodukowała AI, w szczególności tych, które wyglądają wyjątkowo realistycznie. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dodatkowo, w aplikacji powstał specjalny tag przeznaczony dla treści generowanych przez sztuczną inteligencję, który twórcy powinni wykorzystać, zanim udostępnią na swoim profilu tego rodzaju filmik. 

PS TikTok stworzył narzędzie oparte o AI, które generuje gotowe skrypty dla filmów

Narzędzie ma pomóc w tworzeniu lepszych treści. Scenariusze powstają na podstawie podpowiedzi użytkownika. Scenariusz zawiera nie tylko proponowaną treść, ale także wskazówki dźwiękowe i wizualne.

PS2 Nowa strategia promowania seriali. Zaczynają pojawiać się na TikToku

Peacock, znana amerykańska platforma streamingowa opublikowała serial „Killing It” na swoim profilu w aplikacji TikTok. Strategia ma pomóc w przyciągnięciu uwagi nowych odbiorców.