Tomasz Bołcun: Wydarzenia online generują efektywniejsze leady, bo przyciągają zainteresowanych tematem (podcast)

Tomasz Bołcun: Wydarzenia online generują efektywniejsze leady, bo przyciągają zainteresowanych tematem (podcast)
Tomasz Bołcun to brand manager Clickmeeting – platformy m.in. do organizowania wydarzeń online. Z Tomkiem rozmawiamy o tym, jak zmienia się rynek wydarzeń online, czy po pandemii zaczęliśmy odchodzić od digitalu i nad jakimi aspektami eventy internetowe mają przewagę nad tymi tradycyjnymi.
O autorze
1 min czytania 2022-06-24

Ze względu na pandemię koronawirusa rynek wydarzeń online odnotował prawdziwy boom. Jednak wraz z „powrotem do normalności” zaczęły też wracać stacjonarne eventy. Mimo to wydarzenia online na stałe wpisały się do naszych kalendarzy. Są nawet takie aspekty, w których górują nad tradycyjnymi konferencjami. 

– Aura niedostępności opadła. Teraz webinary online stały się czymś normalnym i nie jest to kwestia przymusu. Teraz to wybór i do tego świadomy. Organizatorzy konferencji, którzy byli zmuszeni z przejścia z trybu offline do online, wracają do tradycyjnego modelu, ale zauważyli, że w internecie przybyło im uczestników, którzy nigdy wcześniej nie dołączali do wydarzenia. Dlatego coraz więcej pojawia się eventów hybrydowych – mówi Tomasz Bołcun.

Z Tomaszem rozmawiamy o tym, jak zmienił się rynek webinarów i wydarzeń online, czy metaverse oraz rozwój VR-u szykują dla nas rewolucje w tym sektorze, a także jakie korzyści przychodzą z prowadzenia eventów hybrydowych. Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:

Słuchaj podcastu NowyMarketing