„Trochę za szybko” – ZDM w nowej kampanii zwraca uwagę na przestrzeganie ograniczeń prędkości

„Trochę za szybko” – ZDM w nowej kampanii zwraca uwagę na przestrzeganie ograniczeń prędkości
„Trochę za szybko” to wciąż za szybko – przekonuje warszawski Zarząd Dróg Miejskiej w swojej nowej kampanii społecznej. Instytucja chce tym samym zwrócić uwagę kierowcom na przestrzeganie ograniczeń prędkości.
O autorze
1 min czytania 2020-01-21

Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie ruszył z kolejną kampanią społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi kierowców na konieczność przestrzegania ograniczeń prędkości na drogach. „Trochę za szybka” jazda bowiem, może spowodować wypadek. 

„Czy trochę za szybka jazda kończy się tylko trochę tragicznie? Czy jadąc przez chwilę trochę za szybko, zabijasz tylko na chwilę? Czy jadąc trochę za szybko, wjeżdżasz w ludzi na pasach tylko trochę?”. 

W ramach kampanii ZDM pod hasłem #TylkoTrochę stworzono plakaty wraz z mocnymi hasłami, które zostały umieszczone na tyłach miejskich autobusów w Warszawie.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

zdjęcie: facebook.com/ZDM.Warszawa

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

W październiku 2019 roku Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie wystartował z kampanią społeczną, której celem była poprawa bezpieczeństwa osób starszych na warszawskich drogach. Inicjatywę promowały humorystyczne spoty z „Gangiem Seniorów” i Piotrem Fronczewskim w rolach głównych.

PS2

„Gdzie mam zaparkować, jak wszystko zajęte”, „Tu wszyscy tak parkują”, „Mnie stać na to, żeby sobie tu stać”, „Ja tylko na chwilę” – to tylko wybrane wymówki, które mogliśmy usłyszeć podczas realizacji spotu w ramach kampanii społecznej „10 metrów” Zarządu Dróg Miejskich. A Ty, jaką masz wymówkę?