Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

The Meal: Uśmiech znika z opakowań Happy Meal w McDonald’s podczas Tygodnia Świadomości Zdrowia Psychicznego

The Meal: Uśmiech znika z opakowań Happy Meal w McDonald’s podczas Tygodnia Świadomości Zdrowia Psychicznego
Dzieci czują nie tylko radość – przekonuje McDonald's. Aby to podkreślić, z okazji Tygodnia Świadomości Zdrowia Psychicznego w Wielkiej Brytanii z opakowań zestawów Happy Meal usunięto charakterystyczny symbol uśmiechniętej buźki.
O autorze
1 min czytania 2024-05-16

Prawie połowa dzieci w Wielkiej Brytanii (48%) czuje presję, aby zawsze czuć się szczęśliwym. Tydzień Świadomości Zdrowia Psychicznego, który w Wielkiej Brytanii obchodzony jest od 13 do 19 maja, to doskonały moment, aby zwrócić uwagę na tę sytuację.

Do akcji postanowiła się włączyć sieć McDonald’s, która na tych kilka dni usunęła z opakowań dziecięcych zestawów Happy Meal charakterystyczne uśmiechnięte buźki. Zamiast tego symbolu, najmłodsi klienci McDonald’s mogą skorzystać ze specjalnych arkuszy naklejek, na których zaprezentowane są różne emocje. Wybierając dowolną z nich, dzieci mogą samodzielnie zdecydować, jak się czują i w ten sposób ozdobić pudełko Happy Meal.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Niecodzienne opakowania są dostępne w Wielkiej Brytanii. Co więcej, McDonald’s współpracuje również z BBC Children in Need, aby zachęcać rodziny do szczerych rozmów na temat dobrostanu emocjonalnego dzieci. Dostęp  do materiałów można uzyskać za pomocą kodu QR umieszczonego na pudełkach Happy Meal z limitowanej edycji, a także za pośrednictwem strony internetowej McDonald’s i kanałów w mediach społecznościowych.

Zdjęcia: YouTube

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Zakaz korzystania z telefonów w szkołach w Norwegii przynosi pozytywne efekty [RAPORT]

Norweski Instytut Zdrowia Publicznego sprawdził, czy zakaz używania telefonów w szkołach działa. Jak się okazało, przynosi to pozytywne efekty, zarówno w nauce, jak i samopoczuciu uczniów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2 „Feat. NATURE” na Spotify. Playlista pełna hitów zmiksowanych z dźwiękami natury

Sounds Right, inicjatywa zapoczątkowana przez Muzeum ONZ, podjęła współpracę z platformą Spotify. W ten sposób powstała playlista „Feat. NATURE”, na której znajdziesz największe międzynarodowe przeboje w specjalnych remiksach z odgłosami natury.