Prawie połowa dzieci w Wielkiej Brytanii (48%) czuje presję, aby zawsze czuć się szczęśliwym. Tydzień Świadomości Zdrowia Psychicznego, który w Wielkiej Brytanii obchodzony jest od 13 do 19 maja, to doskonały moment, aby zwrócić uwagę na tę sytuację.
Do akcji postanowiła się włączyć sieć McDonald’s, która na tych kilka dni usunęła z opakowań dziecięcych zestawów Happy Meal charakterystyczne uśmiechnięte buźki. Zamiast tego symbolu, najmłodsi klienci McDonald’s mogą skorzystać ze specjalnych arkuszy naklejek, na których zaprezentowane są różne emocje. Wybierając dowolną z nich, dzieci mogą samodzielnie zdecydować, jak się czują i w ten sposób ozdobić pudełko Happy Meal.
Zobacz również
Niecodzienne opakowania są dostępne w Wielkiej Brytanii. Co więcej, McDonald’s współpracuje również z BBC Children in Need, aby zachęcać rodziny do szczerych rozmów na temat dobrostanu emocjonalnego dzieci. Dostęp do materiałów można uzyskać za pomocą kodu QR umieszczonego na pudełkach Happy Meal z limitowanej edycji, a także za pośrednictwem strony internetowej McDonald’s i kanałów w mediach społecznościowych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Zdjęcia: YouTube
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Zakaz korzystania z telefonów w szkołach w Norwegii przynosi pozytywne efekty [RAPORT]
Norweski Instytut Zdrowia Publicznego sprawdził, czy zakaz używania telefonów w szkołach działa. Jak się okazało, przynosi to pozytywne efekty, zarówno w nauce, jak i samopoczuciu uczniów.
PS2 „Feat. NATURE” na Spotify. Playlista pełna hitów zmiksowanych z dźwiękami natury
Sounds Right, inicjatywa zapoczątkowana przez Muzeum ONZ, podjęła współpracę z platformą Spotify. W ten sposób powstała playlista „Feat. NATURE”, na której znajdziesz największe międzynarodowe przeboje w specjalnych remiksach z odgłosami natury.