fot. wyjatkowyprezent.pl
Samoobsługowe automaty powoli stają się coraz częstszym widokiem – do maszyn sprzedających napoje i przekąski dołączają m.in. t-shirtomaty umożliwiające zakup pojedynczych koszulek czy też refillomaty sprzedające… makaron. Lista automatów z produktami teraz powiększa się także o Voucheromaty. Pierwsze urządzenie sprzedające vouchery na prezenty w formie przeżyć pojawiło się w fińskim oddziale firmy Wyjątkowy Prezent. Kolejne stanęło w warszawskiej Galerii Północnej przy ulicy Światowida 17.
Zobacz również
Jak to działa? Samoobsługowa maszyna w sposób intuicyjny przeprowadza klienta przez cały proces zakupowy. System pomaga wybrać voucher z ponad 8 tys. różnych propozycji, dopasowując prezent do okazji i zainteresowań osoby obdarowywanej. Do wyboru jest m.in. lot balonem, podwodna kolacja czy przejazd luksusowym samochodem. Po złożeniu zamówienia klient dodatkowo otrzymuje pudełko prezentowe, do którego może włożyć wydrukowany na miejscu voucher.
Klienci mogą skorzystać z automatu w godzinach otwarcia galerii. Takie rozwiązanie ma zatem sprawdzić się na przykład w przypadku kupowania prezentu na ostatnią chwilę.
W sensie biznesowym Voucheromat pozwala na dużą mobilność sprzedaży, a także stosunkowo proste pojawianie się w nowych lokalizacjach. Zależy nam, aby realizacja marzeń była prosta i łatwo dostępna, dlatego Voucheromat to ukłon w stronę dostępności naszych przeżyć dla klientów w nowych lokalizacjach, w których planujemy się pojawiać w najbliższej przyszłości – tłumaczy Bartosz Florczak, koordynator regionalny sieci własnej sprzedaży Wyjątkowego Prezentu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wyjątkowy Prezent planuje rozwinąć sieć Voucheromatów w lokalizacjach o mniejszej powierzchni, w których otwarcie sklepu czy stoiska jest utrudnione. W dużych aglomeracjach maszyny mają z kolei umocnić pozycje sklepów w centrach handlowych. Do końca 2022 roku w całej Polsce ma pojawić się kilkanaście takich automatów z voucherami prezentowymi.
Słuchaj podcastu NowyMarketing