Jesienne wybory pokazały, że najmłodsze głosujące pokolenie może być motorem zmian. Aby powtórzyć sukces frekwencyjny również 9 czerwca br., do akcji zachęcającej do oddania głosu dołączają kolejni celebryci i influencerzy. Jest wśród nich również Meta_Queen, czyli pierwsza polska twórczyni internetowa wygenerowana przez sztuczną inteligencję. W kampanii przekonuje, że warto pójść na wybory, bo nikt nie zrobi tego za nas.
W ramach akcji, na koncie Meta_Queen na TikToku pojawiło się wideo, w którym próbuje ona przejąć władzę nad światem.
Zobacz również
– Nie mam prawa głosu ani wpływu na losy świata. W przeciwieństwie do Ciebie – zwraca internautom uwagę Meta_Queen. Jak zapewniają twórcy, język zastosowany do stworzenia treści internetowych został zainspirowany influencerami, a ważną dla całego społeczeństwa tematykę przedstawiono w sposób mający trafić bezpośrednio do młodych osób.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– W naszej akcji wprost adresujemy społeczne napięcia związane z manipulowaniem wyborami przez nowe rozwiązania technologiczne – zdradza Krzysztof Kujawski, współzałożyciel firmy Humanverse, która stworzyła Meta_Queen. – W pierwszej scenie spotu nasza wirtualna influencerka udaje, że próbuje przejąć kontrolę nad światem. Od razu jednak wyprowadzamy widza z takiej narracji. Pojawia się napis „error”, a bohaterka sama przyznaje, że to tylko żart. Jedyną osobą, która może zmienić rzeczywistość, jest realny wyborca, który korzysta ze swojego prawa do głosowania – tłumaczy zamysł Krzysztof Kujawski.
Zdjęcia: mat. pras.
PS #BrukselaToNieKurort: kampania zachęca do świadomego głosowania w wyborach do europarlamentu
Z początkiem maja 2024 roku wystartowała kampania #BrukselaToNieKurort zachęcająca do świadomego głosowania w wyborach do Parlamentu Europejskiego. Inicjatywa kładzie nacisk na wyzwania, przed którymi stoi obecnie Europa – agresywna Rosja, zmiana klimatu i cyberzagrożenia – a do sprostania którym potrzebne są konkretne umiejętności.
PS2 Douglas współpracuje z wirtualną influencerką. To pierwsza w Polsce kampania angażująca ambasadorkę wygenerowaną przez AI
Douglas rusza z kampanią nowej maskary marki własnej. Po raz pierwszy w Polsce we współpracę zaangażowano influencerkę wygenerowaną przez sztuczną inteligencję (AI). Na ambasadorkę nowego produktu wybrano Meta_Queen, znaną m.in. na TikToku.