Nowa akcja Instytutu Nowych Mediów powstała w związku z setną rocznicą urodzin Jana Pawła II. W jej ramach w zarówno w mediach papierowych, jak i elektronicznych na całym świecie – m.in. w Meksyku, Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech oraz Francji – pojawią się teksty poświęcone osobie Jana Pawła II.
Autorami materiałów powstałych w ramach akcji INM są m.in. Chantal Delsol, Mateusz Morawiecki, Rocco Buttiglione, prof. Wojciech Roszkowski, Jan Rokita, Marcello Bedeschi, Tatsuo Shirahama, Tabaldo Vinciguerra, Massimo Faggioli, Krzysztof Zanussi, Guy Consolmagno, George Weigel, czy Martin O’Brien.
Zobacz również
Natomiast teksty publikowane są w takich tytułach prasowych, jak m.in. „Le Figaro”, „L’Opinion”, „The Tablet” oraz „Avvenire”. Wszystkie materiały będą później dostępne na stronie akcji.
PS
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Podobną akcję zorganizowała w ubiegłym roku Polska Fundacja Narodowa – najbardziej wpływowe tytuły prasowe świata w swoich weekendowych wydaniach (30.08-01.09) zaprezentowały dodatkowe okładki, a dokładniej te, które pojawiły się 1 września 1939 roku. Ponadto, w czasopismach zostały opublikowane teksty m.in. wybitnych historyków, polityków czy ekonomistów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing