#Zdążysz? Wirtualna Polska promuje szczepienia w poruszającej kampanii

Wirtualna Polska rusza z akcją #Zdążysz?, której celem jest promocja szczepień. W kampanii wzięły udział osoby, które przez pandemię COVID-19 straciły najbliższych. W obliczu czwartej fali pandemii i niechęci do szczepień opowiadają swoje historie i zadają Polakom jedno, ważne pytanie.
O autorze
1 min czytania 2021-08-17

W kolejnych dniach pod hasłem #Zdążysz? będą publikowane wideoreportaże o każdym z bohaterów spotu. Dział zdrowie WP ujawni też wyniki symulacji przebiegu czwartej fali koronawirusa w Polsce, którą przygotowali naukowcy.

– Wiemy, że czwarta fala COVID nadchodzi, a brakuje już pomysłów, jak zachęcić Polaków do szczepień. Jako Wirtualna Polska postanowiliśmy oddać głos tym, którzy najlepiej wiedzą, jaka jest stawka. I którzy daliby wiele, by ich bliscy jeszcze mieli wybór – mówi Michał Gąsior, head of content WP.

Kampanię przygotowała redakcja WP abcZdrowie. Za produkcję spotu, który jest jej głównym elementem, odpowiadał dział wideo Wirtualnej Polski.

– Nie mamy złudzeń, że #Zdążysz? sprawi, że Polacy masowo ruszą się szczepić. Ale jeśli historie naszych odważnych bohaterów wpłyną na decyzję choć jednej osoby, to na pewno było warto. – dodaje Michał Gąsior.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Czy można było stworzyć lepszą kampanię proszczepionkową? Branża marketingowa ocenia „Ostatnia prosta #Szczepimy się”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2

Dla właścicieli wielu firm powszechne szczepienia przeciwko COVID-19 to szansa na powrót do normalności i możliwość wznowienia działalności po wielu miesiącach lockdownu. Nie bez powodu szukają coraz to nowszych sposobów na promowanie szczepień wśród społeczeństwa – jednym z nich są bonusy i zniżki tylko dla zaszczepionych.