Producentem napoju jest Kompania Piwowarska. Napoje B-life Botanicals powstały z połączenia piwa 0,0% i lemoniady przygotowanej z dodatkiem naturalnych wyciągów i aromatów ziół, kwiatów oraz owoców. B-Life Botanicals jest dostępny w trzech wariantach smakowych: kwiatu bzu wzbogaconego tymiankiem i cytryną, malin z lawendą i eukaliptusem oraz zielonej herbaty z jaśminem i bergamotką. Do promocji firma wykorzystała kreacje z elementami 3D.
Zobacz również
Kampania realizowana jest na kilkudziesięciu nośnikach cityboard (6×3 m) oraz supercityboard (12×4 m) w ośmiu największych miastach Polski. Elementy 3D zainstalowane są na blisko połowie ekranów. Działania promocyjne na OOH ruszyły od pierwszych dni czerwca i potrwają do końca lipca br.
PS
Jak zwrócić uwagę na długość kabanosów? Meaters postawił na niekonwencjonalną promocję – reklamę 3D z ogromnym, 2-metrowym kabanosem, który wychodzi poza ramy billboardu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Coca-Cola jako pierwsza marka, stworzyła pierwszy zmechanizowany billboard 3D.
PS3
Billboard 3D wykorzystała też marka United Cooling – przyciągała uwagę klientówogromną reklamą w kształcie nadgryzionego loda na patyku.
PS4
Marka MINI w ramach promocji swojej nowej funkcjonalności RTTI, w ruchliwych miejscach Berlina rozmieściła billboardy, które pełnią rolę niestandardowych dróg na skróty.