W tym roku wrocławskie ZOO w nietypowy sposób świętowało Światowy Dzień Zwierząt, inaugurując współpracę z pierwszoligową drużyną siatkówki – KS Gwardia Wrocław. Czternaście zagrożonych gatunków zwierząt, mieszkających w zoo, ma teraz swoich ambasadorów. Zwierzęta będą obecne na meczowych koszulkach każdego z zawodników, zaś akcenty KS Gwardia pojawią się na terenie ogrodu zoologicznego, gdzie każdy ze zwiedzających będzie mógł przejść szlakiem Gwardzisty, poznając tym samym zwierzęta, których ambasadorami zostaną siatkarze.
– Cieszymy się na współpracę z wrocławską Gwardią, ponieważ siatkówka to piękny, ale i wymagający sport. Tu faktycznie przydadzą się zwierzęce cechy jak szybkość, gibkość czy odwaga. Dodatkowo, dzięki takim ambasadorom, będziemy mogli mówić o możliwościach pomocy zagrożonym gatunkom i namawiać ludzi na włączenie się w pomoc im – mówił Radosław Ratajszczak, prezes wrocławskiego ZOO.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
źródło: nowa.zoo.wroclaw.pl
PS
Gdańskie ZOO pod koniec września b.r. ruszyło z akcją #Olejolej, której celem jest walka o życie orangutanów. Z pozoru zwykła kampania, lecz obrazy uświetniające ją namalowała samica orangutana, przebywająca w trójmiejskim Ogrodzie Zoologicznym.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Polski oddział Xiaomi postanowił wesprzeć inny zagrożony gatunek małp – nosacza sundajskiego – adoptując go wirtualnie.
PS3
Panda Wielka ma jeden z najsłabszych współczynników reprodukcji wśród zwierząt na naszej planecie. Naukowcy i pracownicy zoo w celu sprawdzenia nowych metod zachęcających pandy do rozmnażania się nawiązali współpracę z serwisem PornHub, który nakłaniał użytkowników do przebierania się w stroje pandy podczas miłosnych uniesień. Za każdą przysłaną propozycję filmu, serwis przekazywał 100$ na rzecz organizacji non profit zajmujące się ochroną pand.