Ten spot promocyjny dla Canal+ wprowadza nas w wielowymiarowość rozrywki, jakiej dostarcza nam program. Porównanie dostarczanych programów jako składników do przygotowania najlepszej jakości potraw, to smaczny przepis na reklamę, która na długo zagości w naszej pamięci – jak najlepszy kurczak od Magdy Gessler.
Canal+ i BETC Paris mają długą, wspólną historię współpracy. Za stworzony w 2012 roku klip „Niedźwiedź” otrzymali Grand Prix w Cannes Craft.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS Inne ciekawe spoty Canal+
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024