Drastyczne historie opowiedziane bajkowo (Reklama Dnia)

Drastyczne historie opowiedziane bajkowo (Reklama Dnia)

UNICEF przygotował w zeszłym roku wyjątkową animowaną kampanię, która miała zwrócić uwagę na los małych uchodźców. Choć powiedzenie, że bajka zawiera drastyczną relację, wydaje się być śmieszne, to jednak nie jest kolejna kolorowa historia, a chwytająca za serce i przygnębiająca opowieść.

Kampania Unfairytale, która zdobyła Grand Prix w Cannes w 2015 roku, opowiadała o Malak, która przeżyła dramatyczną przeprawę łodzią, równocześnie poznaliśmy też historię Mustafy, który pokonał długą drogę do wolności.

W spotach kontynuujących kampanię możemy zobaczyć ich życie w Niemczech. Choć filmy pokazują bohaterów bezpiecznych i stosunkowo zadowolonych, widać, że obecna sytuacja nie jest dla nich łatwa. Nie rozumieją języka, muszą szukać nowych przyjaciół.

Niektóre historie nie są dla dzieci. Dzieci nie tylko nie powinny ich poznawać, ani tym bardziej być ich bohaterami.

Na kanałach społecznościowych UNICEF uruchomił inicjatywę #actofhumanity, gdzie zachęca ludzi, by propagowali ideę pomocy wobec uchodźców.

PS 

Kampania „Głos dzieci”, którą wsparł Robert Lewandowski. UNICEF i UE stworzyły niedawno kampanię “Głos Dzieci”, w której Robert Lewandowski, apeluje o wsparcie dla dzieci dotkniętych kryzysami humanitarnymi. Piłkarz użyczył swojego głosu chłopcu, który stał się ofiarą wojny w Syrii.

 PS 2 

Kolejną ciekawą akcję UNESCO wsparł David Beckham. Tym razem porusza kwestię przemocy fizycznej, seksualnej i emocjonalnej w domach i szkołach. Takie przejawy agresji zostają w głowach dzieci jako znaki, których nie da się usunąć. Zobaczcie:

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij