Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

NowyMarketing prognozuje rok 2017: Dell EMC

NowyMarketing prognozuje rok 2017: Dell EMC
O podsumowanie roku 2016 i prognozy na 2017 poprosiliśmy kilka dużych marek. Na nasze pytania odpowiedział również Marcin Morawski,Country Marketing Manager, Dell EMC.
O autorze
2 min czytania 2017-01-24

Najważniejsze wydarzenie dla Państwa marki w 2016 roku

Najważniejszym tegorocznym wydarzeniem było połączenie firm Dell i EMC Corporation oraz powołanie do życia Dell Technologies. W wyniku tego powstała unikalna rodzina przedsiębiorstw, dostarczających kluczową infrastrukturę pozwalającą organizacjom na dokonywanie cyfrowej transformacji, modernizację środowiska IT oraz skuteczną ochronę ich najcenniejszego zasobu – informacji. Dell Technologies zbudowana jest w oparciu o połączony w ramach jednej grupy potencjał firm Dell EMC, VMware, Pivotal, SecureWorks, RSA i VirtuStream.

Najważniejszy sukces dla Państwa marki w 2016 roku

Dzięki połączeniu firm Dell i EMC Corporation staliśmy się dostawcą najbardziej kompletnych rozwiązań z pełnym wsparciem przed i posprzedażowym. Drugim ważnym sukcesem zarówno na rynku lokalnym, jak i globalnym, była organizacja w ponad 60 krajach jednej z najważniejszych konferencji w branży IT – Dell EMC Forum 2016. Podczas tego jednodniowego wydarzenia specjaliści IT mogli dowiedzieć się, w jaki sposób nowa, cyfrowa gospodarka zmienia naszą pracę i życie. W polskiej edycji Dell EMC Forum 2016 w Warszawie uczestniczyło ponad 1000 osób.

Najtrudniejsze wyzwanie dla Państwa marki w 2016 roku

Najtrudniejszym wyzwaniem było utworzenie i zainicjowanie połączonej, spójnej, a zarazem przejrzystej komunikacji oraz rozpoczęcie procesu docierania z nią do obecnych partnerów firm Dell i EMC. Proces ten będziemy oczywiście kontynuowali w przyszłym roku.

Co ważne, w 2017 roku ogłosimy i wprowadzimy także nowe zasady naszego programu partnerskiego, który cieszy się dużym zainteresowaniem ze strony naszych partnerów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Najciekawsze trendy dla Państwa marki w 2016 roku

W 2016 roku, przedsiębiorstwa zaczęły kłaść coraz większy nacisk na usługi związane z bezpieczeństwem danych, co jest niejako następstwem zapowiedzi nowego rozporządzenia o ochronie danych osobowych, czyli GDPR. Zaobserwowaliśmy także rozwój lokalnych usług w chmurze (Cloud Solutions Providers – CSP).

Dell to także bogate portfolio produktów o różnym zakresie zastosowań stworzonych z myślą o rynku konsumenckim. W 2016 roku byliśmy świadkami rosnącego zainteresowania rozwiązaniami 2w1, czyli laptopów będących połączeniem mobilności tabletu z wydajnością notebooka, sprzętu dla graczy oraz technologii wirtualnej rzeczywistości.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jakie macie Państwo najważniejsze plany na 2017 rok?

Łącząc siłę firmy Dell w dotarciu do sektora MŚP oraz pozycję EMC w segmencie enterprise, Dell Technologies jest liderem wielu kluczowych segmentów rynku technologii informacyjnych, wartego 2 biliony dolarów. Dell Technologies zajmuje najwyższą pozycję w 20 kategoriach zestawień Magic Quadrant firmy Gartner. Powstała rodzina firm jest też właścicielem ponad 20 000 patentów i wniosków patentowych. W ramach Dell EMC mamy szereg perspektywicznych obszarów szybkiego wzrostu, na które położymy duży nacisk w przyszłym roku. Mowa tutaj o chmurze hybrydowej, analityce danych, mobilności, cyberbezpieczeństwie czy infrastrukturze konwergentnej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jakich trendów możemy spodziewać się w 2017 roku?

Podczas projektowania nowych rozwiązań nie skupiamy się na panujących obecnie trendach – chcemy przede wszystkim zaspokoić rosnące oczekiwania konsumentów, wychodząc im naprzeciw i przewidując je. W wywiadzie udzielonym redakcji CRN 12 lipca ubiegłego roku, założyciel naszej firmy Michael Dell powiedział, że w przyszłym roku przeznaczymy ponad 4,5 miliarda dolarów na badania i rozwój prowadzone przez nasz rozbudowany dział R&D. To, w połączeniu z wieloletnim doświadczeniem, pozwoli nam na opracowanie nowych, a zarazem dopracowanie obecnych rozwiązań. Wszystko po to, aby w jeszcze większym stopniu zwiększyć komfort pracy naszych klientów.

W przyszłym roku możemy spodziewać się m.in.: zwiększonego zainteresowania rozwiązaniami wspomnianymi wcześniej, na które będziemy też kłaść nacisk, czyli chmura i analityka danych, infrastruktura konwergentna czy szeroko pojęte cyberbezpieczeństwo.

Pozostałe podsumowania roku 2016 przeczytacie tu >