Nie czekaj na motywacje. “Just do It”. Nike rusza z nową kampanią zachęcającą do pokonywania swoich słabości

Nie czekaj na motywacje. “Just do It”. Nike rusza z nową kampanią zachęcającą do pokonywania swoich słabości
Nike i jego "Just Do It" zawsze było hasłem, które miało pomagać pokonywać własne granice i stawiać czoła coraz to nowszym wyzwaniom. W nowym reklamach marki bohaterowie od samego początku kuszą los i sprawiają, że treningi stają się jeszcze bardziej wyczerpujące. Nie czekaj na motywacje, działaj!
O autorze
1 min czytania 2017-07-17

Cztery nowe spoty stworzone przez Wieden + Kennedy w Portland sprawiają, że sportowcy mają jeszcze więcej do zrobienia. Pokonują dłuższe dystanse, przykuwają się kajdankami do szybszych sportowców, czy też wyzwalają alarmy w muzeach. Wszystko po to, by zmusić się do osiągania wyników czy tego chcą, czy nie.




Choć scenariusze spotów są dziwne, ich humor na tyle zawstydza, że masz ochotę ruszyć się z kanapy, by działać.

Kampania obejmuje Outdoor i reklamę cyfrową. Przypomina ona akty wandalizmu, a tak naprawdę jest ciekawą wariacją na jej temat. Trochę tak, jakby ktoś w biegu wyrysował markerem mantrę „Just Do It”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Niedawno Nike wypuściło reklamę, która była mieszanką tradycji z nowoczesnością. Spot jest przeróbką jednej z najbardziej rozpoznawalnych piosenek w Rosji, w której marka przełamuje stereotyp mówiący o tym, że dziewczynki są zrobione z plotek, kwiatków i marmolady.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Od niedawna Nike bardzo mocno stawia na aktywizację kobiet i pokazanie, że bez względu na płeć możemy osiągnąć wszystko. Dlatego od stycznia Training Club marki wydał cztery różne reklamy regionalne, które mówią bezpośrednio do kobiet, by te miały siłę zmieniać normy społeczne. Więcej o akcji przeczytacie → tutaj

 

źródło: adweek.com