Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Kenzo zachwyca artystycznym spotem. Czy jest szansa, że powtórzy sukces poprzedniej reklamy?

Kenzo zachwyca artystycznym spotem. Czy jest szansa, że powtórzy sukces poprzedniej reklamy?
Kenzo po raz kolejny kusi swoim modowym video. Tym razem przenosimy się do świata sztuki, który jest jedynym miejscem, które pozwala na prawdziwe wyzwolenie i wielką garść inspiracji.
O autorze
1 min czytania 2017-09-18

Po wielkim sukcesie viralu w reżyserii Spike’a Jonze’a bez wątpienia Kenzo jest marką, którą każdy z nas kojarzy. Tym razem brand postawił na współracę z Natashą Lyonne, którą niektórzy znają z serialu Orange is the New Black. Całość zapowiada najnowszy pokaz Kenzo, na którym zostanie zaprezentowana kolekcja na sezon jesień/zima. Czy ten 13-sto minutowy spot ma szansę odnieść taki sukces jak poprzednia reklama marki?

To już piąty z kolei video projekt marki. W obsadzie, oprócz gwiazdy filmu Kevin sam w domu, zobaczymy także Matta Lucasa, Freda Armisena, Greta Lee i Jamesa Ransone.

PS

To dzięki poniższemu spotowi francuski dom mody znalazł idealny sposób na zainteresowanie swoim produktem nawet tych, którzy do tej pory nie do końca wiedzieli, czym zajmuje się firma Kenzo.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Niedawno do sieci trafił pierwszy spot „Gabrielle”, nowych perfum Chanel, na którym Kristen Stewart odradza się z kokonu i biegnie w rytmie piosenki „Runnin’ (Lose It All)” produkcji Naughty Boya,w której usłyszycie także Beyoncé.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Tajemnica, zmysłowość, pożądanie, to wiodące kierunki w reklamach perfum. Zobaczcie kilka reklam Chanel: