Po wielkim sukcesie viralu w reżyserii Spike’a Jonze’a bez wątpienia Kenzo jest marką, którą każdy z nas kojarzy. Tym razem brand postawił na współracę z Natashą Lyonne, którą niektórzy znają z serialu Orange is the New Black. Całość zapowiada najnowszy pokaz Kenzo, na którym zostanie zaprezentowana kolekcja na sezon jesień/zima. Czy ten 13-sto minutowy spot ma szansę odnieść taki sukces jak poprzednia reklama marki?
To już piąty z kolei video projekt marki. W obsadzie, oprócz gwiazdy filmu Kevin sam w domu, zobaczymy także Matta Lucasa, Freda Armisena, Greta Lee i Jamesa Ransone.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
To dzięki poniższemu spotowi francuski dom mody znalazł idealny sposób na zainteresowanie swoim produktem nawet tych, którzy do tej pory nie do końca wiedzieli, czym zajmuje się firma Kenzo.
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Niedawno do sieci trafił pierwszy spot „Gabrielle”, nowych perfum Chanel, na którym Kristen Stewart odradza się z kokonu i biegnie w rytmie piosenki „Runnin’ (Lose It All)” produkcji Naughty Boya,w której usłyszycie także Beyoncé.
PS3
Tajemnica, zmysłowość, pożądanie, to wiodące kierunki w reklamach perfum. Zobaczcie kilka reklam Chanel: