Coldrex wraca po 10 latach na telewizyjne ekrany

Coldrex wraca po 10 latach na telewizyjne ekrany

Pod hasłem „Silniejszy od przeziębienia i grypy” ruszyła kampania reklamowa marki Coldrex. To pierwsza po 10-letniej przerwie kampania telewizyjna marki.

W komunikacji Coldrex stawia na siłę działania leku wykorzystując postać Siłacza, związanego z marką od kilkudziesięciu lat. Kampania wpiera wariant saszetek Coldrex MaxGrip, który łączy 3 składniki aktywne i jest najsilniejszym lekiem na grypę i przeziębienie dostępnym bez recepty*.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Coldrex promuje 30-sekundowy spot, emitowany m.in. w stacjach Polsatu i TVN. Kampania telewizyjna jest wspierana aktywnością VOD. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith. Spot przygotowała agencja Red8, za jego produkcję odpowiada Propeller, a za postprodukcję – Xantus.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij