Tytułowe starcie: CeZik promuje czytelnictwo utworem składającym się z tytułów książek

Tytułowe starcie: CeZik promuje czytelnictwo utworem składającym się z tytułów książek
Polski wokalista CeZik oraz aktorka teatralna i dubbingowa Zuza Motorniuk wystąpili w nowej akcji wydawnictwa Świat Książki. W jej ramach przygotowali utwór, który składa się wyłącznie z… tytułów książek.
O autorze
1 min czytania 2020-07-21

Nowa akcja wydawnictwa Świat Książki ma na celu promocję czytelnictwa wśród polskiego społeczeństwa. W ramach inicjatywy wokalista CeZik oraz aktorka teatralna i dubbingowa Zuza Motorniuk stworzyli utwór zatytułowany „Tytułowe starcie”. 

Co ciekawe, piosenka składa się wyłącznie z tytułów książek wydanych na przestrzeni lat przez wydawnictwo Świat Książki.

CeZik nie tylko opracował, skomponował i wykonał utwór składający się z tytułów książek, ale również wyreżyserował teledysk do utworu „Tytułowe starcie”.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach akcji organizacji „Zaczytani” w maju 2019 roku przed PKiN w Warszawie pojawiły się nietypowe, kolorowe ławki, które miały za zadanie zachęcać mieszkańców miasta do czytania książek.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Holandia co roku świętuje tydzień książki, który wypada w ostatnie dni marca. W ubiegłym roku firma kolejowa NS postanowiła z tej okazji oferować za darmo bilety tym pasażerom, którzy czytali książkę Jana Siebielinka „Jas Van Belofte”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

W lutym 2019 roku McDonald’s do zestawów Happy Meal zamiast zabawki dodawał książki.

PS4

Jak Dorota Masłowska, Joanna Opiat-Bojarska, Wojciech Chmielarz, Jakub Małecki, Szczepan Twardoch i Jakub Żulczyk reagują na krytykę czytelników i recenzje ich książek wystawione w portalu lubimyczytac.pl.