Oreo kamufluje opakowania, by ukryć ciastka przed dziećmi

Oreo kamufluje opakowania, by ukryć ciastka przed dziećmi
W nowej loterii Oreo można wygrać ciasteczka w specjalnych opakowaniach, które w ogóle nie przypominają tych tradycyjnych. W ten sposób rodzice mogą skutecznie ukryć słodycze przed dziećmi, które przecież nie sięgną po książkę kucharską w poszukiwaniu ulubionych ciastek.
O autorze
1 min czytania 2021-07-15

Miłośnicy Oreo Thins rozumieją, jak trudno jest utrzymać ciasteczka z dala od największych łasuchów. Najtrudniej schować je przed małymi rączkami, które bez umiaru mogłyby podążać po szafkach w poszukiwaniu czegoś słodkiego.

Oreo stworzyło więc Program Ochrony Oreo Thins, polegający na zamianie tradycyjnych, kuszących paczek ciastek, na opakowania, które w ogóle nie kojarzą się ze słodyczami.

– Nikt nie zje Twoich ciasteczek, jeśli ich nie znajdzie! – przekonuje Oreo w swoich mediach społecznościowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dla stworzenia lepszego kamuflażu, Oreo połączyło siły z ekspertami branżowymi firm: Ford, Green Giant, Hanes oraz Better Homes & Gardens, aby zaprojektować na przykład instrukcję obsługi, książkę kucharską, opakowanie mieszanki warzyw z kalafiorem czy paczkę t-shirtów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Specjalne zakamuflowane pakiety Oreo nie są dostępne w regularnej sprzedaży, ale można je zdobyć, biorąc udział w loterii Oreo, w której do wygrania jest również nagroda główna w wysokości 25 000 dolarów.