wczoraj
#NMInsights: Cyfryzacja biznesu w Polsce – firmy powinny przyspieszyć obrany kurs [RAPORT]
wczoraj
#NMInsights: Cyfryzacja biznesu w Polsce – firmy powinny przyspieszyć obrany kurs [RAPORT]
2 dni temu
„Alicja w krainie mam”: sztuczna inteligencja pomaga uwrażliwiać Polki na temat depresji poporodowej
2 dni temu
Tigers ogłasza kolejną edycję konferencji marketingowej Tigers United 7 – Rewolucja AI
4 dni temu
Miss AI: Zorganizowano pierwszy konkurs piękności dla kobiet wygenerowanych przez AI
18.04.2024
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
16.04.2024
Dove w kampanii „The Code” ogłasza, że nie wykorzysta AI do przedstawiania kobiet w swoich reklamach
15.04.2024
#NMInsights: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji [RAPORT]
02.04.2024
Mapa wybranych narzędzi AI w marketingu i sprzedaży
28.03.2024
#NMInsights: AI, CSR, storytelling czy nieszablonowe działania. IAB Polska radzi, na co warto postawić w 2024 roku w kampaniach digitalowych [CASEBOOK]
27.03.2024
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean
wczoraj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
wczoraj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
2 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
3 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero