Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Hyundai tworzy kolekcję ubrań ze zużytych części samochodowych

Hyundai tworzy kolekcję ubrań ze zużytych części samochodowych
Marka Hyundai postanowiła ponownie wykorzystywać zużyte części samochodowe, przetwarzając je na elementy garderoby, a tym samym podkreślić swoje zaangażowanie w produkcję przyjazną dla środowiska.
O autorze
2 min czytania 2021-10-27

We współpracy z firmami modowymi – L’Eclaireur i Boontheshop – Hyundai stworzył kolekcję odzieży zatytułowaną Re:Style 2021. Przedsięwzięcie odzwierciedla wspólne dla trzech firm zaangażowanie w produkcję przyjazną dla środowiska. Do stworzenia odzieży wykorzystano pozostałości samochodowe takie jak poduszki powietrzne i pasy bezpieczeństwa. Dla zwiększenia komfortu noszenia ubrań Re:Style 2021 zastosowano również tworzywa pochodzące z recyklingu i Bio PET.

fot. hyundaimotorgroup.com

– Stale zacieśniamy naszą współpracę z różnymi branżami na całym świecie, aby zapoczątkować zrównoważoną przyszłość. Re:Style 2021 jest jedną z nich i mamy nadzieję, że ten projekt będzie punktem centralnym dla młodych konsumentów na całym świecie. Chcemy, aby zrozumieli oni, jaki wpływ na nasze wspólne środowisko ma produkcja z resztek materiałów oraz jak możemy je twórczo i praktycznie ponownie wykorzystać – powiedział Thomas Schemera, global chief marketing officer i head of customer experience division w Hyundai Motor Company.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolekcja Re:Style 2021 obejmuje 12 rodzajów produktów, a wśród nich m.in. bluzy, komplety dresowe, krótkie i długie spodnie damskie i męskie.

fot. leclaireur.com

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Limitowana kolekcja jest dostępna w internetowych i stacjonarnych sklepach L’Eclaireur i Boontheshop. Dochód ze sprzedaży produktów zostanie przekazany na różne przedsięwzięcia Hyundai Motor, a L’Eclaireur i BoontheShop w celu zrównoważonego rozwoju.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Marki mają nadzieję, że ich wspólny projekt wzbudzi zainteresowanie i zrozumienie wśród konsumentów, a także wpłynie na ich świadome decyzje zakupowe z uwzględnieniem dobra środowiska naturalnego. Na potrzeby projektu powstał krótki spot, w którym pojawia się wirtualna influencerka Shudu – pierwsza na świecie cyfrowa supermodelka. W spocie występują też aktorzy – Doona Bae i KyoHwan Koo, którzy wyjaśniają cel i filozofię kampanii Re:Style.

– Jako firma odpowiedzialna za dystrybucję mody zawsze mieliśmy obawy dotyczące wpływu wyrzuconych materiałów odzieżowych na naszą planetę. Ponownie wykorzystując elementy z produkcji samochodów i przekazując wygenerowane zyski do innych projektów, mamy nadzieję stworzyć zdrowy cykl zrównoważonego rozwoju i w wyjątkowy sposób przyczynić się do ratowania Ziemi – podsumował Michael Hadida, dyrektor generalny L’Eclaireur.

PS

Co ciekawe, na podobny pomysł wpadł Polak, Michał Szymczyk, który przerabia samochodowe pasy bezpieczeństwa na paski do spodni i sprzedaje je pod marką Safety Belts. Na razie powstała ich limitowana seria – wynosi 100 sztuk.

PS 2

Marki coraz chętniej współpracują z wirtualnymi influencerami. Oprócz firmy Hyundai, fikcyjne postacie w swoich kampaniach pokazały także IKEA czy KFC.

PS 2
Firmy HP, Ford SmileDirectClub recyklingują odpady z druku nakładek na zęby i produkują z nich części samochodowe.

PS 3
Linie lotnicze easyJet swoim pracownikom zapewniają służbowe stroje wykonane wyłącznie z materiału pochodzącego z przetworzonych plastikowych butelek.

PS 4
Volvo rezygnuje ze skóry w wyposażaniu swoich samochodów elektrycznych i pracuje nad tworzeniem innowacyjnych i ekologicznych zamienników skóry.

PS 5
BMW również podejmuje kroki na rzecz środowiska, stopniowo rezygnując z produkcji silników napędzanych paliwami kopalnymi i oferując mobilne rozwiązanie akumulatorowe dla branży muzycznej.