Wśród tiktokowych filmików ważne miejsce zajmuje content kulinarny – influencerzy chętnie dzielą się sprytnymi trickami i przepisami, które każdy sam może powtórzyć we własnym domu. Oczywiście trzeba mieć do tego odpowiednie składniki, ale zdaje się, że i na to powstało już rozwiązanie. W związku z tym, że TikTok nawiązał współpracę z Instacart, firma zajmująca się dostawami towarów zakupionych w sieci, już wkrótce szybko i wygodnie zamówimy potrzebne produkty przez aplikację.
Funkcja „Shoppable Recipes” z pewnością pomoże użytkownikom kupić składniki do dań znalezionych w serwisie. Opcja będzie widoczna podczas oglądania danego filmiku z przepisem – pojawi się wówczas dedykowany przycisk przy wybranym przepisie. Instacart sam znajduje potrzebne nam produkty i oczywiście dostarcza nam je do domu. Takie rozwiązanie jeszcze bardziej przyspieszy i ułatwi nam robienie zakupów, a przy okazji zachęca do podglądania procesów przygotowywania dań na TikToku, które będą jeszcze bardziej w zasięgu naszych możliwości.
Zobacz również
Według Instacart nowa funkcja pozwoli nie tylko umożliwiać szybsze i łatwiejsze gotowanie, ale też odblokuje aplikacji więcej sposobów do nawiązania współprac z partnerami detalicznymi i na pogłębienie relacji z klientami.
fot. TikTok / @Emilymariko
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– W Instacart pasjonujemy się jedzeniem i inwestujemy w rozwijanie tej pasji u innych – powiedział w oświadczeniu Asha Sharma, COO Instacart. – Dzięki temu, że popularne przepisy z miejsc takich jak TikTok można łatwo kupić za pomocą kilku dotknięć, pomagamy ludziom zamienić tę pasję w czyn, bo kupując kilka produktów z lokalnego sklepu możemy tworzyć nowe, ekscytujące posiłki – dodaje Sharma.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nowa funkcja na TikToku jest stopniowo wprowadzana dla twórców korzystających z funkcji Jump. Dostęp internetowy zostanie początkowo uruchomiony w ramach współpracy z firmą Hearst, która udostępni przyciski zakupowe na stronach takich jak Country Living i Good Housekeeping. Firma Instacart zapowiedziała, że kolejne powiązania zostaną ogłoszone w późniejszym okresie roku.
PS
PS 2
SoundOn to platforma skierowana do piosenkarzy, piosenkarek i zespołów muzycznych, umożliwiająca im uzyskanie 100% tantiem za udostępnione w serwisie utwory. Jak twierdzi TikTok, „usługa wzmocni pozycję nieodkrytych artystów, pomagając im rozwijać się i budować karierę”.