Ojczyźnie można oddać serce… a także wątrobę, trzustkę albo nerkę – nowy, odważny film od K2 dla Dawca.pl

„Ojczyzna to inni ludzie” – ta myśl łączy bohaterów spotu, który z okazji 11 listopada przygotowała agencja K2 i dom produkcyjny D35 dla społecznej kampanii na rzecz świadomego dawstwa narządów - Dawca.pl. W filmie wystąpili Polacy, których na co dzień więcej dzieli niż łączy, m.in. Anna Grodzka...
O autorze
1 min czytania 2016-11-08

…Arkadiusz Onyszko i Omenaa Mensah.

W odważnym spocie w reżyserii Nastazji Gonery, na pytanie „Co można zrobić dla ojczyzny?” odpowiada ośmioro wyrazistych Polaków: kontrowersyjny piłkarz i autor Arkadiusz Onyszko, prezenterka TV Omenaa Mensah, sanitariuszka w powstaniu warszawskim Halina Jędrzejewska, ksiądz i profesor Piotr Morciniec, raper i grafficiarz Marcin „Kosi” Kosiorek, dziennikarz i youtuber Łukasz Jakóbiak, modelka Karolina Gilon i działaczka społeczna Anna Grodzka. Mimo odmiennych poglądów na temat patriotyzmu, bohaterowie filmu zgadzają się, że ojczyzna to przede wszystkim ludzie, a ludziom – warto pomagać i warto podpisać oświadczenie woli. Tym bardziej, że potrzeba przeszczepu może spotkać każdego z nas.

Gdyby coś mi się stało i gdyby mój mózg już by nie funkcjonował – bierzcie wszystko, co tylko Wam się może przydać. – deklaruje w spocie Omenaa Mensah.

Spot ma charakter filmu dokumentalnego, powstał na podstawie wywiadów, przeprowadzonych z bohaterami w studiu, a wszystkie zawarte w nim wypowiedzi są autentyczne. Spot można zobaczyć od dzisiaj, 7 listopada, na stronie kampanii Dawca.pl na Facebooku. Autorem konceptu jest agencja K2. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny D35.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Każdy może bezinteresownie pomagać drugiej osobie. Los może sprawić, że każdy z nas stanie kiedyś w obliczu choroby, gdzie jedynym ratunkiem będzie przeszczep organu. Dlatego uważamy, że wiedza na temat transplantologii jest równie bezcenna, co dar życia. – podsumowuje akcję Paweł Klikowicz z Dawca.pl


Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się