Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Metro z nietypowymi siedzeniami. Mexico City zwraca uwagę na trudny problem społeczny

Metro z nietypowymi siedzeniami. Mexico City zwraca uwagę na trudny problem społeczny
Mexico City to miasto, w którym 9 na 10 kobiet doświadczyło przemocy na tle seksualnym w komunikacji miejskiej. Dlatego w mieście przeprowadzono dwa eksperymenty, w których przedstawiono problem.
O autorze
0 min czytania 2017-03-30

Metro, wnętrze autobusu czy tramwaju, przestrzenie pełne ludzi, dla niektórych bywają niekomfortowe, szczególnie w sezonie wiosenno-letnim, kiedy kobiety ubierają się skąpiej i zakładają wysokie szpilki. Bywa często, że czują na sobie spojrzenia, a niejednokrotnie „przypadkowe” dotyki.

Dlatego w miejskim metrze zamontowano siedzenie w kształcie męskiej sylwetki, gdzie krzesełko zaczyna się męskim torsem, a kończy kroczem ze sztucznym penisem. Jak na eksperyment zareagowali mieszkańcy Mexico City?

Pasażerowie, którzy przyjrzeli się siedzeniu, mogli zobaczyć napis „Niewygodnie jest tu siedzieć, ale to nieporównywalne z przemocą seksualną, z którą stykają się kobiety w swoim codziennym życiu”.

W jeszcze innym eksperymencie na stacji metra zamontowany specjalne ekrany, na których wyświetlano męskie pośladki pasażerów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 Eksperyment powstał, by uświadomić panom, jak czują się kobiety, które są ciągle lustrowane.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing