Metro, wnętrze autobusu czy tramwaju, przestrzenie pełne ludzi, dla niektórych bywają niekomfortowe, szczególnie w sezonie wiosenno-letnim, kiedy kobiety ubierają się skąpiej i zakładają wysokie szpilki. Bywa często, że czują na sobie spojrzenia, a niejednokrotnie „przypadkowe” dotyki.
Dlatego w miejskim metrze zamontowano siedzenie w kształcie męskiej sylwetki, gdzie krzesełko zaczyna się męskim torsem, a kończy kroczem ze sztucznym penisem. Jak na eksperyment zareagowali mieszkańcy Mexico City?
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Pasażerowie, którzy przyjrzeli się siedzeniu, mogli zobaczyć napis „Niewygodnie jest tu siedzieć, ale to nieporównywalne z przemocą seksualną, z którą stykają się kobiety w swoim codziennym życiu”.
W jeszcze innym eksperymencie na stacji metra zamontowany specjalne ekrany, na których wyświetlano męskie pośladki pasażerów.
Eksperyment powstał, by uświadomić panom, jak czują się kobiety, które są ciągle lustrowane.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing