Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Zagadka słonia, który uciekł z zoo rozwiązana! Nie będzie już więcej “paskudził” na chodnik

Zagadka słonia, który uciekł z zoo rozwiązana! Nie będzie już więcej “paskudził” na chodnik
Na początku było… nagranie z miejskiego monitoringu, na którym widzimy błąkającego się po Poznaniu słonia, a później na chodnikach pojawiły się gigantyczne odchody. Cała Polska wstrzymała oddech, czy jakiś słoń uciekł z zoo? Teraz wszystko jasne!
O autorze
1 min czytania 2017-05-12

Okazuje się, że cała akcja przygotowana została przez władze miasta Poznań. Poznańskie chodniki i trawniki zanieczyszcza tyle odchodów, ile codziennie mogłoby zostawiać po sobie 50 słoni, jak to?!

Słoń codziennie jest w stanie wydalić 100 kg odchodów. Pies – zaledwie 100 gramów, ale jak podliczają organizatorzy akcji – w Poznaniu jest aż 50 tysięcy psów, co, z wyliczenia, daje dziennie aż 5 ton odchodów. To tyle, ile „wyprodukowałoby” 50 słoni!

Celem projektu jest zwrócenie uwagi mieszkańców miast na fakt, iż wszyscy powinni czuć odpowiedzialności za stan czystości miasta. Akcja ma też przypominać, że obowiązek sprzątania po czworonogu spoczywa na jego właścicielu.

Na potrzeby akcji została stworzona specjalna → strona, która porusza problem, jakim jest zanieczyszczone, przez naszych czworonożnych przyjaciół, miasto.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co sądzicie o takich akcjach?

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dwa lata temu na ulicach Łodzi agencja kreatywna Oxymoron rozstawiła billboardy, które miały uświadomić łodzianom, jak ważne jest sprzątanie nieczystości po swoich pupilach.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wtedy szacowało się, że w Łodzi, codziennie psy zostawiają 20 ton nieczystości! Zobaczcie plakat: