Kampania społeczna została stworzona przez studentów z National Taiwan University of Arts, których zadaniem było w nietuzinkowy sposób zwrócić ludzką uwagę na problem, jakim jest zanieczyszczenie wód. Do projektu pobrano wodę z tysiąca zbiorników wodnych w Tajwanie m.in.: z lokalnych rzek, jezior, plaż.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Wyniki badań szokują i powinny, nam wszystkim, dać wiele do myślenia. W niektórych z “lodów” znalazło się wiele plastikowych odpadów, metali ciężkich, arsenu, rtęci, azotanu, a nawet ołowiu.
Zastanów się więc, zanim wyrzucisz plastikową butelkę poza kosz na śmieci.
Z problemem, jakim jest zanieczyszczenie wód, boryka się wiele organizacji. Bardzo rzadko same są w stanie zwrócić uwagę na ten istotny problem, ponieważ nie mają ogromnych budżetów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Parley for Oceans, firma zajmująca się ochroną oceanów, przeprowadziła w zeszłym roku ogromny projekt wraz z adidas – buty do biegania wykonane z odpadów wyłowionych z dna! Słynny model BOOTS uszyto z plastikowych butelek, przynęt oraz sieci rybackich.
W tym roku, w identycznym składzie, marka i organizacja stworzyły ekologiczny strój kąpielowy! Zobaczcie: